GoSee ADVERTISING

TEN MOST RECENT POSTS SORTED BY DATE

news | NIKON präsentiert mit der 'I AM DIFFERENT' Kampagne inspirierende Fotoprojekte und aktuell 'Smoke clouds & dreams' des Fine-Art Duos Isabelle & Alexis mit Regisseur David Holm auf GoSee

Mit der I AM DIFFERENT Kampagne zeigt NIKON Beispiele, wie man mit tollen Ideen und dem richtigen Equipment inspirierende Projekte umsetzen kann. Aktuellstes Beispiel ist das französische Duo Isabelle & Alexis die, mit bunten Rauchbomben arbeiten. Das Ergebnis : 'Smoke clouds & dreams'. Die beiden experimentieren, wie der Rauch mit unterschiedlichen offenen und geschlossenen Räumen reagiert und kreieren so traumähnliche Szenarien. Mit Regisseur David Holm von Tony Pe …

29.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
blog | Day Four of Cannes Lions Affirms Creativity for Good is Good Business Radio, Design, Product Design and Cyber Lions announced Julia Louis-Dreyfus, Sir John Hegarty, Richard Curtis, Freida Pinto and Chiwetel Ejiofor on stage

In Design, 79 Lions were awarded, including the second Grand Prix of the week to Grey London for Volvo UK, “Lifepaint”. Jury President, Andy Payne, Global Chief Creative Officer, Interbrand, said the work impacted culture, had the potential for greater scale, was tied to brand purpose and went to the heart of the problem-solving role of design. “Our job is to make things better,” he said. “Understand the status quo, challenge the status quo, change the status quo. T …

25.06.2015 // ADD blog TO MY GOSEE // SHOW blog
blog | Promo & Activation, Direct, Press and Mobile Lions Announced Volvo Collects two Grands Prix via Grey London and New YorkOutstanding content programme draws record delegate numbers

Following Saturday’s conclusion of a second, successful Lions Health, the doors of the Palais des Festivals have opened for the 62nd Cannes Lions Festival of Creativity. Tonight, the red carpet was laid up the steps of the Grand Audi for the first Awards Ceremony of the week where winners of the Promo & Activation, Direct, Mobile and Press Lions were announced. From a total of 3,196 entries in Promo & Activation this year, 117 Lions were awarded. The Grand Prix was claimed by G …

24.06.2015 // ADD blog TO MY GOSEE // SHOW blog
news | Campaigns to watch: Grey Latin America zeigt eine spannende Preview ihrer Einreichungen beim Cannes Lions Festival 2015 auf GoSee, die sich mit der Wahrnehmung sozialer Mißstände beschäftigen

Das Cannes Lions Werbefestival hat geöffnet und die weltweiten Kreationen gehen wieder ins Rennen um die Gunst der Juroren und die begehrten Löwen. Hilda Welcker, PR Spezialistin bei Reynaplus Communications mit Sitz in Miami, stellt Euch hier bei GoSee die besten Kampagnen von GREY LATIN AMERICA vor. "Four of these campaigns were created to raise awareness around social issues. Argentina and Peru campaigns addressed the same horrible problem: Domestic Violence. Grey Brazil digita …

22.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
blog | We can save them. #shinealight - der neue Spot der Londoner Agentur Don't Panic für Human Appeal

International humanitarian aid charity Human Appeal has partnered with multi award-winning content agency Don’t Panic London to produce an arresting new film. ‘Shine A Light’ raises awareness of the variety of human rights abuses and humanitarian issues that Human Appeal seeks to redress. ‘Shine A Light’ explores the causes of child mortality around the world. It shows a child’s shadow frozen in time and seamlessly replaced with the identic …

17.06.2015 // ADD blog TO MY GOSEE // SHOW blog
news | Meet the Robots ! Japanese TV Star Matsuko Deluxe's Android Clone Hosts Own Show und Pepper, Dein Computer für alle emotionalen Fälle. Seht Dentsu-Master Brain Yuya Furukawa in unserer Hello GoSee! Hello Cannes-Vorschau

Yuya Furukawa ist der Chief Creative Officer der größten unabhängigen Werbeagentur der Welt. Dentsu. Und in seiner bescheidenen, man könnte sagen akademischen Art, eine Wohltat in der aufgeregten Reklamewelt. Seine Definition einer Werbeagentur: “A company that can solve any problem in the world through any means possible.” Wohin das führt? Meet the robots on GoSee ! Fangen wir vorne an - Yuya fliegt in diesem Jahr für gleich vier Seminare zu den Can …

03.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
news | Problem erkennen, Lösung anbieten - Wagt mehr Case Studies-Kreativität fordert MARTIN LORAINE, Deputy Executive Creative Director, AMV BBDO London, auf GoSee

Hier zeigen wir Euch Martin Loraine's Plädoyer für mehr Case Studies Kreativität. Was ist das Problem? Das Problem ist, dass inzwischen bei jedem Festival für jeden Spot und jeden Job ein Showcase produziert wird. Selbst Audio - Audio! - trumpft mit Showcases im Wettbewerb auf. Dem nicht genug - das Strickmuster ist so inspirierend wie der Abspann in der Mediakmentewerbung. Immer kommt das gleiche Schemata zum Einsatz und immer sind alle irre erfolgreich - so erfolgreich, …

03.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
news | Hallo Kolumbien! Jose Miguel Sokoloff, Präsident Mullen Lowe Group Global Creative Council, über die Schönheit von Text, seine Liebe zu Print und die Kunst im Kleinen

GoSee traf Jose Miguel Sokoloff, Präsident Mullen Lowe Group Global Creative Council und Juror bei den New York Festivals 2015, und weltweit bekannt für die tolle FARC Guerrilla-Briefpost-Kampagne. Mit viel Humor erklärte uns der Top-Kreative, dass auch ein kleineres Land wie Kolumbien, Heimat des unvergessenen Schriftstellers und Literaturnobelpreisträgers Gabriel García Márquez, mit tollen Ideen international punkten kann. Gerade wenn kein Budget für Werb …

03.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
news | ‘A Song of Oil, Ice and Fire’ - Help Greenpeace save the Arctic - the campaign by British creative agency Don’t Panic and artists KennardPhillipps on GoSee

Greenpeace’s Save the Arctic campaign has teamed up with award winning British creative agency Don’t Panic, and famous British montage artists KennardPhillipps, to create its next video targeting oil giant Shell and its plans to drill in the icy waters of the US Alaskan Arctic this summer. Launched on 27th May 2015, a ghostly sound design coupled with impassioned scenes of fiery destruction leave a horrifyingly lasting impression – a truly inspirational and innovative piece …

01.06.2015 // ADD article TO MY GOSEE // SHOW article
blog | Help Greenpeace to save the Arctic - the campaign by British creative agency Don’t Panic and artists KennardPhillipps on GoSee

Greenpeace’s Save the Arctic campaign has teamed up with award winning British creative agency Don’t Panic, and famous British montage artists KennardPhillipps, to create its next video targeting oil giant Shell and its plans to drill in the icy waters of the US Alaskan Arctic this summer. Launched on 27th May 2015, a ghostly sound design coupled with impassioned scenes of fiery destruction leave a horrifyingly lasting impression – a truly inspirational and innovative piece …

28.05.2015 // ADD blog TO MY GOSEE // SHOW blog