Blogs // 24 Blogs by GoSee FILM

 
The american comedy legend Conan O'Brien
... Conan O'Brien* will shoot a special travel show in Germany ! Filming starts September in Berlin. Details? Call Tina !

*Conan Christopher O'Brien (born April 18, 1963) is an American television host, comedy writer, and television producer. He is best known for hosting several late-night talk shows; since 2010 he has hosted Conan on the cable channel TBS. O'Brien was born in Brookline, Massachusetts, and was raised in an Irish Catholic family. He served as president of The Harvard Lampoon while attending Harvard University, and was a writer for the sketch comedy series Not Necessarily the News.

After writing for several comedy shows in Los Angeles, he joined the writing staff of Saturday Night Live. O'Brien was a writer and producer for The Simpsons for two seasons until he was commissioned by NBC to take over David Letterman's position as host of Late Night in 1993. A virtual unknown to the public, O'Brien's initial Late Night tenure received unfavorable reviews and remained on a multiweek renewal cycle during its early years. The show generally improved over time and was highly regarded by the time of his departure in 2009. Afterwards, O'Brien relocated from New York to Los Angeles to host his own incarnation of The Tonight Show for seven months until network politics prompted a host change in 2010.

Known for his spontaneous hosting style, which has been characterized as "awkward, self-deprecating humor", O'Brien's late-night programs combine the "lewd and wacky with more elegant, narrative-driven short films (remotes)".[11] He has hosted Conan since 2010 and has also hosted such events as the Emmy Awards and Christmas in Washington.[12][13] O'Brien has been the subject of a documentary, Conan O'Brien Can't Stop (2011), and has also hosted a 32-city live comedy tour.

With the retirement of David Letterman on May 20, 2015, O'Brien became the longest-working of all current late-night talk show hosts in the United States, at 22 years. (wiki) © // 1 file // show complete blog
IMAGE // GOSEE FILM: Conan O'Brian in Berlin
Soccer Time ! GÖTZE, KANE & GRIEZMANN are the stars of the DR. DRE campaign, Go & See the film on GoSee
Der neue Spot von Beats zeigt wie sich drei der weltbesten Fußballer mit Musik auf das Spiel aller Spiele vorbereiten, ihre mentalen Gegner hinter sich lassen und Teil der Neuinterpretation des legendären Musikvideos von The Prodigy’s „Firestarter“ werden.

Beats by Dr. Dre stellt heute das neueste Kapitel seiner b [      ] READY Kampagne vor – eine Neuinterpretation des legendären Musikvideos von The Prodigy’s „Firestarter“. In dem neuen Spot, der in Zusammenarbeit mit RGA/Hustle entstanden ist, spielen Deutschlands WM-Torschütze Mario Götze, der englische Angreifer Harry Kane und der französische Hoffnungsträger Antoine Griezmann die Hauptrollen. Spaniens Mittelfeldregisseur Cesc Fabregas hat einen Überraschungsauftritt. 

Regisseur Adam Hashemi (Reset) inszeniert die Spieler im Stile des legendären Videos zu „Firestarter“ von The Prodigy. Sie setzen ihre Kopfhörer auf und befinden sich direkt im Tunnel des „Firestarter“ Musikvideos. Der schwarz weiße anmutende Tunnel wird zum Labyrinth aus scheinbar endlosen Gängen, in dem die Spieler ihre eigenen mentalen „Gegner“ ausspielen und hinter sich lassen müssen, um schlussendlich das Spielfeld zu erreichen. Aus dem „Firestarter“ Tunnel wird wieder der Spielertunnel und während die Spieler das Feld betreten, ist klar, dass das „Feuer entzündet“ ist und sie bereit sind, das Spiel an sich zu reißen. Der Spot wurde im gleichen Tunnel gedreht, wie das Originalvideo zu „Firestarter“ von Regisseur Walter Stern.  

Beats verbindet Musik und Sport. Während die Welt gespannt auf die EURO 2016 blickt, demonstriert Beats mit den weltbekannten Ausnahmeathleten Götze, Kane & Griezmann eindrucksvoll, wie man als Marke eine fesselnde und spannende Geschichte erzählt. Beats hat es als Marke geschafft, Musik und Sport zu verschmelzen und ist damit ein mittlerweile wesentlicher Bestandteil der Vorbereitung zahlreicher Athleten auf der ganzen Welt. Die aktuelle Kampagne widmet sich der Frage, was es bedeutet „ready“ zu sein - Vorbereitung, Training, Fokussierung und die Gewissheit, dass wenn dieser eine Moment bevorsteht, man ihn bewältigen kann. You are ready. Der Spot ist eine Hommage an einen Song, der 1996 (das Jahr, in dem England das EM-Halbfinale im eigenen Land erreichte und Deutschland Europameister wurde) an der Spitze der UK-Charts stand. 20 Jahre später motiviert Beats mit „Firestarter“ eine komplett neue Generation von Fans „ready“ für die EURO 2016 zu sein. © // 1 file // show complete blog
MOVIE // GOSEE FILM - GÖTZE, KANE & GRIEZMANN ARE THE STARS OF THE BEATS BY DRE CAMPAIGN
Ellie Goulding 'Priceless Surprise' for MASTERCARD
BRIT Award winning singer-songwriter, Ellie Goulding, gave two of her biggest fans the surprise of a lifetime when she joined them on stage for a live, impromptu duet of her latest single, Army.

As part of MasterCard’s Priceless Surprises in association with The BRIT Awards campaign, best friends Martha and Lucy, 20 year-old King’s College students, believed they were recording their cover of Ellie’s new track Army for a documentary about music superfans. During their recording, a curtain lifted on their recording booth to reveal they were actually on stage, performing in front of a live audience. The biggest surprise was yet to come, when Ellie herself stepped out on stage to perform the track alongside them. Mastercard YouTube © // 1 file // show complete blog
MOVIE // GOSEE FILM : Ellie Goulding Priceless Surprise for MASTERCARD