News // 8 News by Anton Watts

Voll elektrisch, nachhaltig und mit optimierter Reichweite - ANTON WATTS fotografiert die BMW iX3 Kampagne für die Agentur SERVICEPLAN

Der neue BMW iX3 bietet mehr Flexibilität, Effizienz und schnellere Ladezeit. Ausgestattet mit der BMW eDrive Technologie und einer leistungsstarken Batterie. Voll elektrisch, nachhaltig mit optimierter Reichweite und innovativen Technologien. Die aktuelle Kampagne fotografierte ANTON WATTS. Produziert wurde sie von Ink & Oranges. Creative Director bei der Kampagne war Jan Grothklags, Executive Creative Director bei Serviceplan Hamburg. Anton Watts wird von GoSee Premium Member SEVERIN WENDELER repräsentiert.

Mit einem Zehnjahresplan für Nachhaltigkeit unterstreicht die BMW Group ihr Bekenntnis zu den Zielen des Pariser Klimaschutzabkommens. Im Mittelpunkt steht dabei der Ausbau der Elektromobilität. Bereits heute entfallen etwa 13,3 Prozent aller europaweiten Neuzulassungen der Marken BMW und MINI auf Modelle mit rein elektrischem beziehungsweise Plug-in-Hybrid-Antrieb (Quelle: IHS Markit New Registrations Juli 2020 Report). Dies entspricht dem 1,5-fachen des durchschnittlichen Anteils aller Marken, der bei 8,0 Prozent liegt. Das Unternehmen geht davon aus, dass es bis zum Jahr 2021 bereits ein Viertel, bis 2025 ein Drittel und bis 2030 die Hälfte sein werden. GoSee : press.bmwgroup.com/////mehr-als-sieben-millionen-fahrzeuge-mit-vollelektrischem-oder-plug-in-hybrid-antrieb-bis-2030
29.08.2020 show complete article

 

featured by Severin Wendeler : SEVERIN WENDELER : präsentiert den Kurzfilm 'Hidden Heroes' von Regisseur Anton Watts auf GoSee

"We all usually exist comfortably in our own bubble. Although as we are now forced to make our world even smaller, we question and judge our lack of freedoms, our lack of choices, our lack of leadership and others around us. What about those who have even fewer choices, fewer freedoms, there is always someone with less than you or me. What about the ones who have less and yet are willingly giving all they have for the benefit of others? What about the ones who will not succumb to having less, succumb to selfishness, succumb to despair...?

It’s easy to look outside and make assumptions and judgments, its harder to look inside and know ourselves. Perhaps as we know ourselves better, we can hold more sympathy for others and do what’s right for all of us." Anton Watts, Los Angeles. Repräsentiert von SEVERIN WENDELER.
06.06.2020 show complete article

 

featured by Severin Wendeler : Greatness is Within at Everlast - der Spot von Anton WATTS c/o SEVERIN WENDELER

EVERLAST ist unter den weltweiten Marktführern wenn es um Authentic Boxing, MMA, Fitness Equipment, Apparel, Footwear sowie die entsprechenden Accessories geht. Den minimalistischen Spot für EVERLAST drehte Anton WATTS c/o SEVERIN WENDELER. Everlast, based in Manhattan, vekauft heutzutage seine Produkte in über 75 Ländern und auf sechs Kontinenten.





About – The name Everlast is synonymous with boxing, although the company started out as a swimwear manufacturer in the Bronx in 1910. Seventeen-year-old Jacob Golomb, the son of a tailor and an avid swimmer, was dissatisfied with swimsuits of the time that barely lasted a season and began making suits that he guaranteed would last for a full year. He proudly gave them the name EVERLAST, and although the swimsuits did not last throughout history, the name did.



Over the subsequent years, Golomb transformed his company into a small retail store that carried a full line of sports equipment. In 1917, a young fighter named Jack Dempsey introduced boxing to Golomb and Everlast. Dempsey asked Golomb to construct protective headgear that would last more than 15 rounds of intensive training. Golomb specially designed the training gear for Dempsey. In 1919, Dempsey won the world's heavyweight championship wearing boxing gloves made for him by Golomb. Everlast became the go-to supplier of boxing equipment throughout the world. GoSee:
everlast.com

20.11.2019 show complete article