PALAIS POPULAIRE
 
 
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PALAIS POPULAIRE

 

OPEN HOUSE FOR OPEN MINDS Im September 2018 eröffnete das PalaisPopulaire mitten im historischen Zentrum von Berlin. Im minimalistisch reduziertem Design macht das neue Haus der Deutschen Bank Kunst, Kultur und Sport gleichberechtigt unter einem Dach erlebbar. Honey verantwortete zusammen mit Territory die Markenentwicklung und Kommunikationsstrategie. So wurde mit dem erzählerischen Markenkern "Open House for open minds" eine neue, große Kulturmarke geschaffen.

 

Anne Katrin Trybek, Creative Director at content campaigning agency Honey and a jury member at UPDATE!8Berlin, presents the latest campaign for the agency and PalaisPopulaire, plus the award-winning LAST HONEY campaign

We are delighted that Anne Katrin Trybek, Creative Director at content campaigning agency Honey, is supporting us once again this year on the jury of the GoSeeAWARDS and is attending UPDATE!8BERLIN. Before you meet the creative there in person, she presents us two great cases from the agency here on GoSee.

OPEN HOUSE FOR OPEN MINDS: In September 2018, PalaisPopulaire opened in the middle of the historic center of Berlin. With its...

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