ROY ROGERS TAPS RANKIN/THE FULL SERVICE  FOR ITS NEW DENIM CAMPAIGN
 
 
 
Buy
 

ROY ROGERS TAPS RANKIN/THE FULL SERVICE FOR ITS NEW DENIM CAMPAIGN

 

This 2019 denim retakes the spotlight in the new campaign by Roy Roger’s and The Full Service. Shot by Rankin, this project features a group of cool, new trendsetters, laying down the law on how to rock denim this season. So, step aside goths, punks and ravers…there’s a new tribe on the block!

 
 
Director Rankin
Production Marco Turcich
Creative Director Julia Salotti
TV Producer Kat Hackethal
Styling Kim Howells
Hair Nick Irwin
Make-up Marco Antonio
Manicure Nickie Rhodes Hill
Model Lee Ann @ Wild
Model Joanna @ The Hive
Model Shanti @ Milk
Model Marina @ Anti
Photographer Rankin
EXEC PRODUCER Nicola Kenney

There’s a new tribe on the block! - ROY ROGERS vertraut für seine aktuelle Denim-Kampagne auf Starfotograf RANKIN und seine Kreativagentur THE FULL SERVICE, London

ROY ROGER'S, das ist eine italienische Modemarke der SEVENBELL GROUP, gegründet nach dem 2ten Weltkrieg und produziert von der Florentinischen MANIFATTURE 7 BELL S.P.A., ihres Zeichens Pionierin in der Blue Jeans-Herstellung seit 1952. Bekannt wurde ROY ROGER'S in den 70ern als es als Non-Konformismus galt seine Jeans mit Stolz zu tragen. Die aktuelle Kampagne featured den 'coolest fashion tribe to hit 2019', wurde von THE FULL SERVICE...

×
gosee home • All contents © copyright 1997-2019 GoSee • All rights reserved • imprint