gosee premium member

News // 21 News by Achim Lippoth

Let's 'hygge' - die MOLO SS2020 Kids Kollektion in Szene gesetzt von ACHIM LIPPOTH

ACHIM LIPPOTH fotografierte die Sommer Kollektion 2020 des dänischen Labels MOLO.

Our passion… children first. Molo isn’t a big design factory that treats children’s clothing as a secondary line. For us, kids come first, and our clothing reflects this passion. Our philosophy… children’s design on children’s terms. We believe that children’s clothing has to be designed on children’s terms so they can express their creativity and personality through their clothes. We believe in clothing designed for real life, not just special occasions. Children need clothing that allows them to move freely, express themselves openly and fearlessly explore a world of delightful possibilities- not clothing that restricts their movements.
29.04.2020 show complete article

 

'Quante Emozioni' MARIE CLAIRE ENFANTS Coverstory April 2020 von ACHIM LIPPOTH

Mit viel Energie und natürlich jeder Menge Emotionen setzte ACHIM LIPPOTH das Kids Editorial 'Quante Emozioni' für die MARIE CLAIRE ENFANTS April 2020 in Mailand um.
28.04.2020 show complete article

 

Cookie Bros - Keksteig zum Naschen, knallige Portrait-Kampagne fotografiert von ACHIM LIPPOTH

'Wäre es nicht doughtastisch, einen Keksteig essen zu können, der für den Magen verträglich ist und jedem Menschen ein breites Grinsen auf das Gesicht zaubert?' Das dachte sich die Sugar Daddies GmbH und brachte mit der Marke „Cookie Bros. – Keksteig zum Naschen” rohen und verzehrfertigen Cookie Dough in die deutschen Supermärkte. Achim LIPPOTH setzt die aktuellen Kampagnenfotos für "Cookie Bros - Keksteig zum Naschen" um. Produziert wurde in Köln.
28.04.2020 show complete article