18.03.2019  •  Advertising NEWS

0
 

'All things beautiful come from nature' - der magische 1-Minüter für SHISEIDO WASO von Regisseur Tobias HUTZLER C/O SEVERIN WENDELER für SHISEIDO COMPANY

CREDITS / DETAILS / VIDEO EMBED LINK

SEVERIN WENDELER: FILM SPECIAL "SHISEIDO WASO" Directed by Tobias Hutzler c/o Severin Wendeler for Shiseido Company, Limited.

Executive Creative Director: Mike Farr, Tota Hasegawa Co director: Azsa West Copy Writer: Victoria Trow Executive Producer: Kaz Shinagawa Agency Producer: Asako Satomi AD: Kawatsu Takayuki DP: Mizuki Nishida Gaffer: Seigo Takeuchi Production Manager: So Matsufuji Art: Kozen Fujiwara Production Assistants: Mayumi Sankoda

Director: Tobias Hutzler c/o Severin Wendeler
Production: Toboggan Inc トボガン
Advertising Agency: Wieden + Kennedy
Creative Director: Azsa West
Art Director: Ayano Takase
TV Producer: Kishin Oyama
Music: Jemapur
Styling: Takumi Iwata
Hair: Kazuya Matsumoto
Make-up: EBARA

Copy the following code to embed this video on your site (use ctrl+c / cmd+c):

Das Beste aus Natur und Technologie: Karotte, Loquat, Honig, Tofu und White Jelly Mushroom - das ist die Vielfalt von WASO. Oder wie SHISEIDO es auf den Punkt bringt: A sanctuary for your skin. Die Kosmetikprofis von Shiseido haben mit der Pflege-Linie WASO eine natürliche, hochwertige Gesichtspflege entwickelt, die ohne jegliche Zusatzstoffe, Parabene oder Kunststoffpartikel auskommt und damit einen wichtigen Beitrag zu mehr Verantwortung und Nachhaltigkeit leistet. Shiseido forscht und entwickelt kontinuirlich an hochspezialisierten Technologien, die in der Lage sind, mittels bestimmter Pflanzenwirkstoffe eine größtmögliche Wirkung auf der Haut zu erzielen. Gedreht wurde der Einminüter von Tobias HUTZLER C/O SEVERIN WENDELER für SHISEIDO COMPANY, Japan. Betreuende Agentur war Wieden + Kennedy mit Creative Director Azsa West und Art Director Ayano Takase. shiseido.com///waso

About - SHISEIDOThe name "Shiseido" comes from Chinese Yi Jing, the Book of Changes from the Four Books and Five Classics of Confucianism. While our products have their origins in cutting-edge western pharmaceuticals, the company takes its name from eastern philosophy. This forward-thinking blend of Western science and Eastern wisdom has always been the cornerstone of Shiseido. Shiseido’s symbolic camellia logo was designed in 1915 by the company’s first president Shinzo Fukuhara. It may have had a few minor adjustments since then, but it has stood the test of time and remains a firm part of Shiseido’s identity to this day.