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Film • MONICA MENEZ : Fashion Film 'Business as Usual' entführt uns in Willems Beauty Palace, räumt bei drei Filmfestivals ab, erhält ein Feature von VOGUE ITALIA und Monica eröffnet Popup-Store 'The Ironic View' in Stuttgart

25.11.2020 • Die Modefotografin und Regisseurin MONICA MENEZ begeistert mit ihren Arbeiten die Jury und das Publikum von FIlm Festivals. Mit viel Humor, einer Prise Erotik und ungewöhnlichen Protagonisten in ästehtischen Sets mit perfektem Beautylicht setzt sie Werbekampagnen, Fashion Editorials und Filme um. In 'Business as Usual' entführt uns Monica in vier Episoden in einen Schönheitssalon. Inspiriert wurde sie von Jacques Tatis surrealem Humor. Der Film entstand in Zusammenarbeit mit WILLEMS EYEWEAR und erneut kamen die Modelle von GoSee Member BRODYBOOKINGS.

'Business as Usual' hat folgende Awards gewonnen: ASVOFF 2020 "Best Beauty", Buenos Aires International Fashion Film Festival 2020 "Best Performance" und Barcelona Fashion Film Festival "Best Art Direction". Beschrieben wird der Film wie folgt: Business as Usual ​ is the latest fashion film by award-winning director and photographer Monica Menez, in collaboration with Willems Eyewear. Composed of four episodes, we venture into the behind-the-scenes of Willems Beauty Palace, a high-end and very exclusive beauty salon. In line with...

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Agencies • MAKING PICTURES : Fragrances Kampagne der japanischen Beauty Brand ZERAMIC, DIOR HOMME x WONDERLAND MAGAZINE, Hybrid Ozone x Puma Running Commercials sowie SPEED von Elliott WILCOX und SHOWREEL von Still Lifer Sam HOFMAN

25.11.2020 • Tais SIROTE c/o MAKING PICTURES übernahm Regie, Art Direction, Fotografie und das Konzept für die Motion Fragrance Kampagne der japanischen Beauty Brand ZERAMIC.

Tais Sirote, also known as Taisido, is a London-based photographer specialized in still life and product photography. She is born in Argentina although she grew up in Tenerife, Canary Islands, which shaped her keen eye for photography. Interested in the relation between ordinary objects and how they are perceived, Tais combines different elements creating an entirely new meaning. Her style has always been marked by great attention to color and lighting, demonstrating her strength in taking bold photos always with an eye on detail. Her photos are sometimes mistaken for 3D renders as she tries to trick the eye of the viewer and make people wonder how the images were shot.

Still Life Fotografin und Regisseurin Tais SIROTE c/o MAKING PICTURES stetzte einen Parfumflakon von DIOR HOMME elegant in Szene. 'To launch the new Dior Homme campaign, we wanted to create something that is intriguingly powerful and leaves a lasting...

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Agencies • GIANT ARTISTS, Los Angeles : HUF x SMASHING PUMPKINS Collection Video, 'From Heaven is Cali' Trailer, Kampagne für SOULCYCLE Indoor-Cycling, PRACTICE SAFE SETS - Video Produktionen in Zeiten von Covid19

25.11.2020 • GRACE RIVERA c/o GIANT ARTISTS schaffte es auf die begehrte Liste der Young Guns 18 in der Kategorie Fotografie. Wie man Modeshootings, Beautyproduktionen und Lifestyle Videos in Zeiten von Covid19 sicher und professionell umsetzt, zeigt die Fotografin und Regisseurin uns bei GoSee. Zudem eine kreative Umsetzung für den Kunden SOULCYCLE, ein in New York City ansässiges Fitnessunternehmen der Equinox Group, das Indoor-Cycling-Trainingskurse anbietet.

“Much more than a fitness brand, SoulCycle is a cultural phenomenon with a loyal following all across the country. For this campaign, Grace was asked to execute what the brief described as an “experiential idea” in the form of a brand video with the Freestyle Love Supreme Academy. The goal was to reflect the actual journey of a SoulCycle member while also evoking the metaphorical one – the reason members ride and how it makes them feel.”

“The campaign was aimed at visualizing the feeling of transcendence,” says Grace. “The creative production was centered on empowerment and authentic emotion. I loved the graphic nature of their...

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Agencies • SEVERIN WENDELER : DIOR PRESTIGE Director's Cut für DRAMA PARIS, Olympionikin Ciara Short im NIKE Video, Histor für Havas Lemz, VW 'New Caddy California' für Grabarz & Partner sowie FILME für DACIA SPRING, HYUNDAI, AUDI RSQ8

25.11.2020 • SANDRO BAEBLER c/o SEVERIN WENDELER zeigt hier bei GoSee das neue Commercial DIOR PRESTIGE 'WILD BORN BEAUTY' im Director's Cut. DIOR PRESTIGE bietet mit seinen Premium-Hautpflegeprodukten die außergewöhnliche Lebenskraft der Rose de Granville an: eine regenerierende und perfektionierende Doppelwirkung, die die Haut erstrahlen und die Sinne aufblühen lässt. Sandro setzte diese Botschaft in einem atemberaubenden Commercial um. Gedreht wurde u.a. an der tosenden Küste der Bretagne.

Robert ASCROFT c/o SEVERIN WENDELER realisierte ein Foto- und Filmprojekt mit der Olympia-Athletin Ciara Short, die in einem spannenden Setting vor seiner Kamera agierte. Kunden schätzen vor allem, dass er als Fotograf und Reisseur einer Print und Film Kampagne das gleiche Look & Feel verpasst. Zudem kann Robert auch die musikalische Untermalung übernehmen. So hat er im aktuellen Commercial die Musik selber geschrieben. Gerade erschien sein erstes Ambient Album mit dem Titel 'INTERVALS' das man sich auf Spotify anhören kann.

Jaap Vliegenthart c/o SEVERIN WENDELER zeigt uns hier seinen Commercial für...

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Advertising • Tais SIROTE c/o MAKING PICTURES übernahm Regie, Art Direction, Fotografie und Konzept für die Motion Fragrance Kampagne der japanischen Beauty Brand ZERAMIC - Videos und Stills auf GoSee

25.11.2020 • Tais SIROTE c/o MAKING PICTURES übernahm Regie, Art Direction, Fotografie und das Konzept für die Motion Fragrance Kampagne der japanischen Beauty Brand ZERAMIC.

Tais Sirote, also known as Taisido, is a London-based photographer specialized in still life and product photography. She is born in Argentina although she grew up in Tenerife, Canary Islands, which shaped her keen eye for photography. Interested in the relation between ordinary objects and how they are perceived, Tais combines different elements, creating an entirely new meaning. Her style has always been marked by great attention to color and lighting, demonstrating her strength in taking bold photos always with an eye on detail. Her photos are sometimes mistaken for 3D renders as she tries to trick the eye of the viewer and make people wonder how the images were shot.

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