News // 14 News by SATISFACTION

Live now! - SATISFACTION präsentiert Euch den Spot zum PEUGEOT-208 Global Launch 'Unboring the future'

'Unboring the future' - Den Launch-Spot für den Peugeot e-208 verdanken wir der Brüsseler Kreativagentur SATISFACTION, Regie führte John Israel. Master in Fashion-& luxury Goods, Automotive & Digital Transformation, erfand die Agentur in der Vergangenheit das Car Surfing für Peugeot, arbeitete acht Jahre lang für Lee Jeans Emea und Apac, ebenso fünf Jahre für die Remy Cointreau Group Kampagnen.

"Filming a journey that mixes the car’s contours and curves with a lifestyle without concessions, it is authentic and urban. It also presents the car’s technological innovations including an exclusively electric model. This episode is part of the French manufacturer’s “unboring the future” initiative." so SATISFACTION zu GoSee. 


CREDITS
CLIENT : PEUGEOT
CREATED BY SATISFACTION
CRAFTED BY CREAM PARIS
DIRECTOR : JOHN ISRAEL
CREATION AND SCRIPT : NAM SIMONIS & JOHN ISRAEL
PRODUCER : WILLIAM BLANC / CREAM PARIS
DOP : LAURENT RODRIGUEZ
EDITING : MARC GURUNG
GRADING : BERTRAND DUVAL
MUSIC : LES COSMONOTES AND SOUND BY LGM
POST PRODUCTION : MATHEMATIC
SERVICE PRODUCTION : NOWHERE ELSE

the-satisfaction.com & peugeot.fr///reveal-nouvelle-peugeot-208
15.03.2019 // show complete article

 
THE SATISFACTION, Brüssel, launcht die Kampagne 'Duvel, the Belgian Beer, follow the storm' samt der CROSS-MEDIA BRAND PLATFORM 'BREWED TO BE LIVED'

Nach zwei globalen Kampagnen für die REMY COINTREAU GROUP, kann die belgische Agentur THE STAISFACTION, die u.a. für LEE JEANS EMEA / ASIA, BRIDGESTONE, GRAZIA, EASTPAK arbeitet, eine neue Kampagne für die belgische Biermarke DUVEL launchen : 'From beer style to lifestyle for Duvel'.

"Satisfaction presents the new communication platform where the intrinsic characteristics of a product become a modern and premium lifestyle, emphasising on “the Duvel moments”. From the Ardennes forests to the beaches of Ostend, Ghent’s cobblestones to the bistros of Liège, it is the beauty of our flat country that runs to the rhythm of a Duvel as it’s poured and lived with an intense tornado of emotions. The landscapes blend into its golden color. The life that embodies it is as fresh as its foam and reveals a metaphor between product and “moments lived”.

For casting, the brand was able to count on a wild band of real “Duvelers”. Fans of the brand, contacted on social networks threw themselves into the experience by playing their own roles. It will inscribe Duvel and its legendary tornado in the hearts of Belgians, a place it never really left," so THE SATISFACTION zu GoSee.
22.10.2018 // show complete article

 
'Don't drink it, explore it' - die belgische Kreativ-Agentur SATISFACTION präsentiert neue METAXA Kampagne 2018 samt Commercial und Printmotiven mit den Abenteurern Laura Bingham, Mike Horn & Guillaume Nery auf GoSee

Getreu dem Motto „Don’t drink it, explore it“ lädt das griechische Haus METAXA seit geraumer Zeit zur „Entdeckung“ seines Metaxa 12 Sterne ein. Dafür holte man sich von Anfang an den Entdecker Mike Horn, als einer der größten Abenteurer unserer Zeit, die britische Abenteurerin Laura Bingham und den Freediving Weltmeister Guillaume Néry ins Boot. THE SATISFACTION realisierte auch die neue Kampagne und präsentiert hier bei GoSee den Commercial und die Printmotive für METAXA.

SATISFACTION über die Kampagne zu GoSee :'Starting summer 2018, this 360° campaign will roll out globally across all METAXA markets. We’ve translated the distinctive METAXA experience into a brand campaign that will appeal to everyday hedonists and explorers. We worked on the parallel between tasting METAXA and “exploring” the world. The focus was placed on the sensorial journey METAXA takes you on: the unique taste, the surprising sensations you feel when you drink METAXA. Exploration was at the heart of our work. We therefore invited 3 explorers (Laura Bingham, Mike Horn & Guillaume Nery) with very inspiring personalities, to illustrate and convey this simple message. Reaching out to the explorer in each one of us, we have captured the one-of-a-kind METAXA experience in the signature: Don’t drink it, explore it’

John Isreal, Creative Director für Metaxa, über die Kampagne: „Wir haben an den Parallelen zwischen dem Schmecken von Metaxa und dem ‚Erforschen‘ der Welt gearbeitet. Das Erkunden stand im Mittelpunkt unserer Arbeit. Daher haben wir Entdecker mit sehr inspirierenden Persönlichkeiten eingeladen, um diese einfache Botschaft dazustellen und zu vermitteln. Wir haben den Entdecker in jedem von uns erkannt und haben das einzigartige Metaxa-Erlebnis in einem Satz festgehalten.“
19.09.2018 // show complete article